Når du afleverer dit barn

Når du afleverer dit barn er det vigtigt, at du altid hilser på en voksen fra afdelingen. Du skal tjekke jeres barn ind ved ankomst på Ipaden. Vi opfordrer jer til at skrive, hvornår I henter, så vi kan fortælle jeres barn hvornår I kommer og henter. Hvis barnet hentes af andre skal i skrive det på AULA. I kan tilføje på jeres barns stamkort, hvis der er familiemedlemmer eller andre, som altid må hente uden, at I har givet besked.

I Margrethebakken har vi meget fokus på forældresamarbejde, også forældrene imellem, derfor er det vigtigt I altid hilser på hinanden. Det betyder meget for jeres barn.

Mødetid

Vi henstiller til, at I ikke kommer imens der er morgensamling dvs. Kl. 8.30-8.50. Da børnene her øver sig i fællesopmærksomhed.

Børnene skal ikke møde på et bestemt tidspunkt, medmindre det er varslet på Aula, men vi vil meget gerne vide, om jeres barn kommer senere end 9.30 eller slet ikke kommer.

Når vi har gruppedage, vil vi gerne have at jeres barn er her inden 9.15.  Så er der voksne til at modtage jeres barn, og vi bliver ikke forstyrret i aktiviteterne.

Brug AULA, til at melde jeres barn fri eller syg, gerne inden kl 9, så vi kan vi bruge vores ressourcer og nærvær sammen med børnene.