Trivselsvurderinger

Hjernen og hjertet

Hjernen og hjertet er et udviklingsværktøj, det er via dette værktøj, vi laver sprogvurderinger, der bliver lavet når jeres barn er mellem 2,10 og 3,4 år og igen ved skolestart. TOPI er også via hjernen og hjertet, det er trivselsvurdering, der bliver lavet 2 gange om året og ud fra det bliver der lavet en ressourceprofil en gang om året. Hvis der er bekymringer vil I selvfølgelig altid blive inddraget. Og der vil blive lavet en handleplan, med fokuspunkter på det vi sammen kan gøre, for at jeres barn kommer i trivsel igen. I hjernen og hjertet bliver overgangsskemaerne også lavet, både fra hjem til vuggestue, fra vuggestue til børnehave og igen fra børnehave til skole, her vil I altid blive inddraget og I vil også blive bedt om at lave en forældredel, og give samtykke til at det bliver givet videre.